HTML

FotókRólad Blog


Név: Tóth András
Hely: Budapest, Magyarország

Prbálom megosztani életem munkával szorosan vagy egyáltalán össze nem függő részleteit. Fotók, utázások meg ami éppen eszembe jut.
FotókRólad.hu
FotókRólad.hu esküvő

2008.09.26. 12:17 TótAnd

Ott vagyunk már? Ott.

 Még évekkel ezelőtt angliai tanulmányaim során vetem fel egy media studies névre hallgató kurzust, ahol egy szemeszteren keresztül tanultunk a BBC-ről, a brit közszolgálati médiáról. Nekem már akkor nagyon tetszett, hogy ott a közszolgálati TV és rádió nem valami elavult és ciki médium, hanem nagyon is trendi, és ami a legfontosabb, mindenben élen járó és a kereskedelmi adóknak példát mutató. Szigorú és kifinomult hírpolitika, pártatlanság, érdekes témák feldolgozása, technikailag folyamatos újítások - ez jellemzi a BBC-t. Az egyesült királyságban a BBC az etalon.

Ma reggel volt szerencsém az MR1 Kossuth Rádióban egy reggeli beszélgetős műsorban meghívott "szakértőként" szerepelni, ahol a téma a fotózás volt számos aspektusból. Jó volt a műsor is, akinek esetleg kedve tarja, az itt meg tudja hallgatni, de ami legalább ekkora élmény volt, az hogy láthattam, hogyan is működik napjainkban a közszolgálati rádió. Jól, nagyon jól. Sehol sem láttam még nyomát sem az elavultságnak. Modern gondolkodás, igényesség, nagyon klassz műsorok, gördülékeny szerkesztés, az egész valahogy megújult. Azt hiszem itthon is etalon van születőben. Le a kalappal, tényleg.

Közszolgálati fan lettem, persze eddig is az mr2 Petőfit hallgattam egész nap, de mostantól a Kossuthba is bele fogok hallgatni időről időre.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://fotokrolad.blog.hu/api/trackback/id/tr25682724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magyar Anita 2008.09.26. 19:00:03

Sajnos, nem tudtam meghallgatni a link alapján a rádióműsort, pedig érdekel. Anita

TótAnd · http://www.fotokrolad.hu 2008.09.26. 19:25:18

Jogos! A link rossz volt, kijavítottam. Most már mindenki hallgathat engem :)
süti beállítások módosítása