HTML

FotókRólad Blog


Név: Tóth András
Hely: Budapest, Magyarország

Prbálom megosztani életem munkával szorosan vagy egyáltalán össze nem függő részleteit. Fotók, utázások meg ami éppen eszembe jut.
FotókRólad.hu
FotókRólad.hu esküvő

2008.04.07. 12:52 TótAnd

andalúzia

Amíg még Spanyolországban voltam márciusban, a Fallas után délre vettük az irányt. Két magyarból, két belgából és két franciából álló társaság vágott neki a kalandos útnak. Iszonyat jó volt, először Sevillába mentünk, mert itt a leglátványosabb húsvéti Semana Santa körmenete, ahol az igen ijesztő csuklyás vezeklők járják esténként a város utcáit a körmenet alatt.

pict0008.jpg

pict0134.jpg

pict0161.jpg

Személy szerint nekem Sevilla testesíti meg a spanyol várost, egészen beleszerettem! A Judería zsidónegyed szűk utcái, színes falai és rengeteg virága egész egyedi hangulatot teremt. Rengeteg tapas bár, étterem, sok kis üzlet, csempével borított házak... szóval még egy város került az "i wanna live there" listámra.

pict0033.jpg

pict0079.jpg

pict0087.jpg

Utána egy napot Cordobában töltöttünk, amitől én nem voltam elájulva, kicsit jellegtelen városnak tűnt. A Mezquita viszont nagyon tetszett. Lényegében egy mór mecset, aminek a közepét lerombolták a Reconquista után, hogy egy katedrális építsenek oda. Egy órisái épület, ahol a tipikus arab építészet és a barokk giccs egészen furcsa egyveleget alkot.
pict0204.jpg

Az utolsó város Granada volt, amit szintén nehéz szavakkal leírni. Egyrészt az Alhambra is elképesztő, de magának a városnak is olyan hangulata van, hogy csak na...

pict0225.jpg

pict0248.jpg

pict0282.jpg

pict0318.jpg

pict0355.jpg

pict0396.jpg

pict0407.jpg

pict0450.jpg

pict0490.jpg

pict0499.jpg

pict0503.jpg

pict0522.jpg

És végül én a Sierra Nevada (egyik) tetején

pict0537.jpg

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fotokrolad.blog.hu/api/trackback/id/tr6552817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása