HTML

FotókRólad Blog


Név: Tóth András
Hely: Budapest, Magyarország

Prbálom megosztani életem munkával szorosan vagy egyáltalán össze nem függő részleteit. Fotók, utázások meg ami éppen eszembe jut.
FotókRólad.hu
FotókRólad.hu esküvő

2008.02.25. 09:59 TótAnd

elindultam

Tegnap hallottam ezt a zenét a petőfin és hihetetlenül megtetszett, fel is buzdultam, hogy azonnal beszerzem. Cseppet sem volt egyszerű.

Először rákerestem a youtube-on, ott nem is hallottak róla. Jött a google, ahol sok említése volt, de nem igazán letölthető verziókban. Megtaláltam viszont az amazon.com zeneáruházában letölthető verzióban, pusztán egy dollárért. Gondoltam jó fej leszek, úgyis itt az ideje legálisan venni a zenéket, elszántam magam erre az óriási kiadásra, mert tényleg tetszett a zene. Igen ám, de kártyaszám meg minden egéb adat megadása után kiböki az amazon, hogy bocs, de ezt csak az USA-ban lehet letölteni. Ja, mondom király, hogy ezt csak most közlitek. Se baj, nem adom fel.

Tovább kutattam, és így találtam a songo nevű magyar borzadványra, amit be sem linkelek, mert nem ajánlom senkinek. Náluk is ott van a zene, lehet fizetni sms-el regisztráció nélkül, 240 Ft, na mondom ebbe sem halok bele, hajrá. Nem működik az sms fizetés. Regsiztrálok, hogy tudjak kártyával fizetni, a checkout-kor hirtelen 300 Ft-ra megy fel a zene ára (amazon.com: 180 Ft). Nem érdekel, kell a zene. Fizetés megvan, letöltés, VÉGRE itt a zene. Na de nem örültem sokáig, mert a wma formátumban lévő zenét ezen a gépen semmi nem játszotta le. Amúgy persze, hogy megbírkózik vele az iTunes, de ehhez a file-hoz (mind később megtudtam az apróbetűből) valami spéci licenszeket kell még pluszban letölteni, amit csak a windows media player tud megtenni, ami a Mac-en nem megyen. Persze mindezt csak fizetés UTÁN közlik az ember fiával, előtte még véletlenül sem. Mibe telt volna kirakni egy figyelmeztetést, hogy "barátom látjuk Mac-et használsz, vigyázz azon nem fog menni"??

Mindegy, a történet vége persze, hogy az lett, hogy megtaláltam valahol és letöltöttem, de ezek után nézzem valaki rosszallóan rám, hogy így tettem.

Ha már ennyit szenvedtem érte, hallgassátok:

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fotokrolad.blog.hu/api/trackback/id/tr30552805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása