HTML

FotókRólad Blog


Név: Tóth András
Hely: Budapest, Magyarország

Prbálom megosztani életem munkával szorosan vagy egyáltalán össze nem függő részleteit. Fotók, utázások meg ami éppen eszembe jut.
FotókRólad.hu
FotókRólad.hu esküvő

2008.02.12. 16:23 TótAnd

Scotty doesn’t know (aka: Eurotrip)

Nem titkolom, hogy mióta hazajöttem Spanyolországból nehezemre esik egy helyben maradni és bizony nagyon vágyom vissza Európa nyugatabbi felébe.

Nem azt mondom, hogy nem jó itthon lenni egy darabig, de ha elmúlik a varázs, akkor a mindennapok sokkal élhetőbben arrafelé.

Szétnéztem tehát repjegy fronton az interneten és igazán én sem hittem el, hogy milyen összegből ki lehet hozni egy körutazást külföldön tanuló/dolgozó barátaim meglátogatsára. Schandi, akivel lehúztam az Erasmus félévet ugye visszament Valenciába dolgozni, Zsuzsi ezen a héten megy Párizsba, kezdeni az ő Erasmusát, Archie barátom pedig még mindig Maastrichtban tengeti napjait. Na őket akarom mind meglátogatni tavasszal, amíg még nem indul be az esküvői szezon, meg aztán a diplomamunkámhoz is jól jönne néhány külföldi terepen végzett kutatás.

Akkor ezt tessék figyelni:
(adó, illeték, csomagdíj mind benne van!)

Budapest-Frankfurt €25
Frankfurt-Valencia €20
Valencia-Párizs €21
Párizs-Maastricht €25 (ez nem repülő, hanem TGV)
Brüsszel-Budapest €31

Összesen 122 euróból, azaz mint egy 30.000 forintból körbejárom Európát. Nem lenyűgöző ez? Öt éve egy szimpla Budapest-London retúr jegy legalább kétszer ennyibe került. Azért életem legolcsóbb repjegye szerintem űberelhetetlen: Február elején még Valenciából mentünk meglátogatni Archie barátomat Maastrichtba Valenciából. A repjegy oda-vissza adóval, illetékkel együtt 10 azaz tíz euróba került. Mit lehet itthon kapni 2.600 forintért? Még egy vonatjegyet sem igazán...

A repülés mindenkié :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fotokrolad.blog.hu/api/trackback/id/tr75552803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása