... a globális reklámra. Volt a héten egy előadás a témáról, hogy mennyire uniformizálódnak a márkák és a reklámok Alaszkától Vietnámig. Azért szerencsére annyira nem, de persze sok globális trend és kampány van. A végén láttunk egy megmosolygtató példát arra, hogy a TCR sem ismeretlen műfaj a harmadik világ országaiban.
Komolyra fordítva a szót, azért jó látni, hogy a világ olyan részein is fordítanak figyelmet az ilyen problémákra, ahol talán akadnak nagyobbak is.
Azért mi sem húzhatjuk ki magunkat büszkén, hogy mi aztán mindent megteszünk a környezetünkért. Amikor még mindig nem számít általánosnak a szelektív hulladékgyűjtés például, a bringás felvonulókat pedig anyázzák, akkor hogy is várhatnánk, hogy a fapados légitársasáok olcsó repjegyeinek lázában elgondolkozzunk azon, hogy valóban kell-e nekünk (ennyit) repülni?! Pedig Európa más részein már itt tartanak a népek. Persze amíg nem hisszük el, hogy "one person can make a difference", addig úgysem fog változni semmi.
Ígérem, a következő bejegyzés vidám lesz :)
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Bellér Ágnes 2007.07.24. 17:27:17