HTML

FotókRólad Blog


Név: Tóth András
Hely: Budapest, Magyarország

Prbálom megosztani életem munkával szorosan vagy egyáltalán össze nem függő részleteit. Fotók, utázások meg ami éppen eszembe jut.
FotókRólad.hu
FotókRólad.hu esküvő

2008.05.22. 16:34 TótAnd

borozgatunk

sub_imagearea_wine.jpg

Nagy ínyenckedéssel telt a tegnap este. Krisztián nagybátyjám ugyanis borkostoló estét rendezett a baráti társaságának, ahova a belépő egy üveg jó bor volt. Mindenkinek némi tudással felvértezve kellett megjelennie, hogy egy néhány perces exposéban el tudja mesélni a bor történetét.

Én eredetileg egy tavaly etyeken kóstolt borral kívántam volna hozzájárulni az estéhez, de olyan sehol sem találtam (ha a nevére pontosan emlékeztem volna, azért lehet könnyebb lett volna). Így hát a beesve a Bortársaság Ráday utcai üzletébe megakadt a szemem egy igen különleges címkén, melyen az állt Napbor. Beszélgetve egy keveset a roppant hozzáértő kiszolgáló úrral, meggyőződtem, hogy ez a könnyű fehér bor lesz az ideális választás az estéhez.

6a00d8341c018253ef00e54f43eea98833-640wi.jpg

Összességében nem volt rossz, bár az este legjobb borát szerintem nem ez érdemli, hanem megosztva a Thummerer Tréfli és egy másik fehérbor, aminek biz' isten nem emlékszem már a nevére. Az egészben a legjobb az volt, amit tavaly az etyeki pincefesztiválon is tapasztaltam, hogy igenis lehet borról egyszerűen és érthetően beszélgetni. Mindenféle sznobkodás nélkül is lehet élvezni a borkóstolást.

A folytatásra pedig nem kell sokat várni, vasárnap ugyanis Etyekre vesszük az irányt, hogy felkeressük a pincefesztivált, mely tavaly is nagy sikert aratott, idén pedig egy nagyobb társasággal vesszük be magunkat a pincék rengetegébe.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fotokrolad.blog.hu/api/trackback/id/tr77552823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása