HTML

FotókRólad Blog


Név: Tóth András
Hely: Budapest, Magyarország

Prbálom megosztani életem munkával szorosan vagy egyáltalán össze nem függő részleteit. Fotók, utázások meg ami éppen eszembe jut.
FotókRólad.hu
FotókRólad.hu esküvő

2008.01.23. 01:47 TótAnd

allegre

Szép is lenne, ha már az új bejegyzés másnapján megszegném a szavam, miszerint írok még az újabb vállalkozásomról.

Röviden az új ötlet lényege: egy olyan esküvői meghívó kollekciót akartam tervezni, ami szakít a hagyományos (szerintem elavult és stílustalan) és hát sokszor igénytelen most kapható meghívók tömkelegének világával. Miből áll ma egy átlagos meghívó? Galambok (minimum kettő), egymásba fonódó gyűrűk (aranyozva, dombornyomva lehetőleg), cirádás betűk, blőd és smmitmondó idézetek, távolságtartó szövegezés szélsőséges esetben mindezt márványmintás papíron tálalva.

Na erre mondtam én, hogy nem. (félreértés ne essék, vannak igényes meghívók a klasszikus stíluson belül is - csak sajnos kevés) Miért ne lehetne az esküvői meghívó is ugyanolyan fiatalos, stílusos és trendi, mint amilyen menyasszonyi ruhákat, csokrokat vagy esküvői dekorációkat látok mostanában. A dekoratőrök, virágkötők valahogy tudnak haladni a korral és az igény is megvan rá. Gondoltam, itt az ideje meghívó fronton is előállni valami olyannal, ami vidám, fiatalos, egyszerűségében szép, letisztuls és szerintem ami a legfontosabb - stílusos.

allegre.jpg

Ilyen az allegre. A 13 különböző meghívó család szeptembertől januárig készült el és az előző bejegyzésben említett esküvői kiállításon debütált. Tudtam, hogy az emberek egy részének nem fognak tetszeni a design-ok, mert nagyon eltérnek a megszokottól. Viszont biztos voltam benne, hogy lesz egy szűk réteg, akinek bejön ez a vonal. Tévedtem.

Vagy nincs ilyen réteg, vagy nem jött ki a kiállításra, vagy nem Szegeden taláhatók ők meg, vagy... én tényleg nem tudom. Egy kezemen meg tudnám számolni, hogy a két nap alatt hány olyan párral beszéltem, akik tényleg lelkesedtek az ötletért. Mit rontottam el? Össze volt rakva egy igényes anyag, egy jó katalógus, mindegyik meghívóból le lett gyártva egy mintapéldány a nyomdában (egy vagyonért) és senkinek sem kell. Azt azért nehezen hiszem el, hogy ebben az orszgágban ne lenne egy szűk réteg, akinek nem a giccsre van igénye.

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://fotokrolad.blog.hu/api/trackback/id/tr91552800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vik · http://mailtovvik.blogspot.com/ 2008.01.24. 20:31:50

Andris, nekem tetszenek a meghivok, én sem értem amit te sem... Mindenesetre nekem tényleg bejönnek, főleg a "blossom" a két fényképes és a 2 rózsás féle :-))) amugy meg ne tűnj el ugy mint mostanában, nem lehetett rólad semmitse tudni :-( még mindig várlak Kenyában!!! ;-) millió puszi Viki

Edit, Shandi mamája 2008.01.29. 18:54:14

Ne bánkódj, az ötlet is jó és a meghívók is, talán a hely ahol az ilyesmit be lehet "dobni" és a divatot el lehet indítani, abban nem volt jó az időzítés. És bár nem én vagyok hivatásos vigasztaló, de tudnod kell, hogy a szegedi kiállítással majdnem egyidőben volt Pesten is egy igen puccos kiállítás és vásár, francia nagyágyúkkal is és azon tolongott a nép. De azért majd egy kis reklámmal segítünk ezen a dolgon, ha hazajöttél. Edit

pixel · http://www.pixeldesign.hu 2008.02.01. 11:08:23

Hali! Szerintem is nagyon jók ezek a meghívók, szeretme ezt a stílust.

vőfélydesign_laci 2008.02.19. 23:11:58

Én is hasonlókat terveztem, és szerintem a te kollekciód is szuper! Vesszenek a galambok. Pont az egyediség kell manapság! Hajrá! Én megyek Kazakh honba, Kazahsztánba, ha kell vmi infó onnan, szólj! itt megtalálsz: http://maps.google.com/maps/mm?f=d&hl=en&geocode=&saddr=46.392530,+53.478441&daddr=&ie=UTF8&t=k&om=1&ll=46.307224,53.44118&spn=0.00521,0.010042&z=17
süti beállítások módosítása